Επιστροφή Προϊόντος – Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Υπαναχώρηση από τις πωλήσεις, δεν επιτρέπεται. Επιστροφές επιτρέπονται μόνο σε περιπτώσεις ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος, κατασκευαστικού ή μη, σφάλματος κατά την εκτέλεση της παραγγελίας (πχ: αποστολή διαφορετικών κωδικών), καθώς και στις περιπτώσεις αποδεδειγμένης εγγράφως έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, ο Πελάτης πρέπει να υποβάλλει αίτημα με την ειδική φόρμα επιστροφών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Ακολούθως, η Εταιρία θα ενημερώσει τον Πελάτη για τη διαδικασία διευθέτησης του ζητήματος και θα υποδείξει τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος. Στις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, η Εταιρία με δική της μέριμνα και δαπάνες, θα προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος και, εάν τούτο δεν είναι εφικτό, σε επιστροφή των χρημάτων. Η παράδοση προϊόντων σε διαφορετική ποσότητα από τη συμφωνηθείσα, δεν θα συνιστά έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. Στις περιπτώσεις πώλησης/αποστολής μεγαλύτερης ποσότητας, το υπερβάλλον θα πρέπει να επιστρέφεται αμελλητί απ’ τον Πελάτη στην Εταιρία και, στις περιπτώσεις μικρότερης ποσότητας, η Εταιρία θα αποστέλλει στον Πελάτη αμελλητί τα ελλείποντα, χωρίς την οποιαδήποτε χρέωση του Πελάτη. Ελαττώματα/φθορές που παρουσιάστηκαν ή προκλήθηκαν κατά την αποστολή/μεταφορά, βαρύνουν αυτόν που φέρει το σχετικό κίνδυνο, με βάση τους όρους της πώλησης. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο Πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρεία.
Ακύρωση Παραγγελίας (Όροι & Προϋποθέσεις)
Ακύρωση ολοκληρωμένης παραγγελίας/συναλλαγής χωρεί μόνο στις περιπτώσεις που έχει λάβει χώρα τεκμηριωμένη παραβίαση διάταξης νόμου [ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: χρήση κλεμμένης κάρτας, παραβίαση ασφαλείας της διαδικασίας ηλεκτρονικής συναλλαγής, κλπ].
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα να ανακαλέσει κάθε εντολή, χρησιμοποιώντας το κουμπί «back» και να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι του, πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
Βασική μέριμνα της Εταιρείας είναι η τήρηση της νομιμότητας και η προστασία κάθε συναλλασσόμενου. Υπάρχει η δυνατότητα υποβολής παραπόνων στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Εταιρείας και στα σε αυτή αναφερόμενα μέσα. Όλα τα παράπονα που τυχόν θα υποβληθούν, θα εξετάζονται και θα απαντώνται αμελλητί.